[FreeBSD] CD-re iras

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 13., K, 15:56:16 CET

On Tue, Feb 13, 2001 at 03:41:53PM +0000, Molnár Márton wrote:
> Szerintem a backslahsre gondol.
>
> Peldul cd /home/zahy/pamela/bestof
>
> Nekem negyszer sikerult shoftet nyomnom. :)
> mm

Lehet, bar nalam az a bizonyos jel a numpaden van fenn kulon egymagaban...
kenyelmes es gyors. En egyebkent Tab-ot nyomtam volna negyszer:-)

(105 gombos un windozer magyar billentyuzet, de meg a TV taviranyito,
kavefozo stb gombok nelkul es a nyilbillentyuk felett meg csak ket sor gomb
van, tehat meg dobolni is lehet az ujjakkal a nyilak felett anelkul, hogy
kozben non-stop valami abszolut oda nem tartozo gombot nyomkodnal. IMHO
idealis. De mar nem hiszem, hogy lehetne kapni...:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *