[FreeBSD] CD-re iras

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 13., K, 15:33:14 CET

Hali

On Tue, Feb 13, 2001 at 12:43:25PM +0100, Gabor Zahemszky wrote:
> Szerintem aki UNIX rendszereket hasznal, annak kell legyen terminalablaka.
> Mondjuk ha nem xterm/stb, hanem konzol, az az igazi :-)

Eddig jo, nalam csak az van. Ezert kell sok vty nekem.

> De ha van terminal,
> akkor azon magyar billentyuzettel dolgozni katasztrofea, legalabbis
> szerintem a ``cd'' parancsot azert ki szokjak adni az emberk, es az hogy
> ehhez meg a Shift is kelljen ...

????? Micsoda? a ``cd'' parancshoz? Zahy, te nem egy mobiltelefont hasznalsz
serial console-nak? (es ha igen, miert nem telepitettel ra NetBSD-t
eddig?:-) Nalam ez ugy nez ki, hogy eloszor "c" aztan meg "d"... sehol
semmi Shift...

Ez viszont igaz. Kedvencem az @, ftp loginoknal. Mar van amelyik szerver
ellenorzi, hogy van-e az anon passwd-ben @ jel.

> Szoval itt vagyok 101 gombossal, es irtam mar FBSD ala bill.
> meghajtot, ketto ezek kozul /usr/share/syscons/keymaps/hu.iso02.101keys.kbd
> es 102keys neven ott van eleg regota minden FBSD verzioban.  Szoval mi van?

Nalam semmi... Valaki mas panaszkodott, hogy nem mennek a dolgok nala...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *