[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 13., K, 15:28:01 CET

Hali!

On Tue, Feb 13, 2001 at 02:27:31PM +0100, Fazekas Mihaly wrote:
> Ok, kerdes: mi ennek a frissitesnek a hivatalos utja?

Vagy egy snapshot letoltese ftp-rol, vagy make build/installworld, ha
megvan az osszes forrasod is a gepen.

http://www.freebsd.org/handbook/synching.html a forras frissitesehez
http://www.freebsd.org/handbook/makeworld.html az epiteshez

Vigyazat! Innentol celszeru archivalni az elozo libc.so-t, mert ha valami
meg ahhoz van linkelve, akkor kinos kovetkezmenyek varhatok...

> Igen, a 3.x -hez letoltottem.
> Mikor eloszor installaltam a FreeBSD -t (talan tavaly november tajekan
> volt), akkor elsore ment is minden ekezetes betu, mint a karikacsapas.
> Aztan a koffice kiprobalas rendesen elrontotta, azota semmi.
> Amit nem ertek: meg ugy sem megy, hogy leszedtem minden X -el kapcsolatba
> hozhato csomagot, ujra feltettem a 3.3.6 -ot (sysinstall -bol), de
> mar akkor nem ment.
> Azota nem sikerul sehogy elohoznom (se a 4.x -el, sem pedig a 3.x -el).

Akkor elegge paff vagyok. KDE ugyben nalam homaly van. (olvwm rulez.)
Khm, khm! <vol fel>He valaki! Nem igaz, hogy senki se hasznal KDE-t...
segiccsen mar!<vol le>

Talan meghalljak.
(Vagy kiderul, hogy csak ketten maradtunk a listan:-)

> Gondolom, hogy az a szemetlada KDE2/koffice valahova odaronditott, csak
> eppen nem tudom, hogy hova es mit.

Atadom a terepet a hozzaertoknek.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *