[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Feb. 12., H, 11:26:05 CET

On Mon, 12 Feb 2001, Attila Nagy wrote:

> Hello,

> Nekem volt OpenBSD-m 8 mega rammal. Telepiteskor ha jol emlekszem a
> makedevnel voltak problemak, de erre volt valami workaround, a swapet
> kellett bekapcsolni es megszunt a problema.
> Probaltad?

Nem tudom, mi vol a baja, de kb. 10 percig tekerte a winchestert (a
vegen ijeszto hangok jottek ki belole), aztan kikapcsoltam a gepet, es
inkabb 6.0-as RedHat-et tettem ra. Ez mar nem installkor volt, hanem
boot-kor, es mar tul voltam a winchester nagyobb gepbe beszerelesen es
visszaszerelesen.
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."