[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 12., H, 09:18:23 CET

On Mon, Feb 12, 2001 at 07:35:07AM +0100, Fazekas Mihaly wrote:

> Hol lehet ezt "visszacsinalni"? (emlekezetem szerint nem lett elallitva
> semmi sem a konfig file -okban)
> Egyaltalan hol kellene keresni a megoldast?

Melyik X verziot hasznalod? Milyen billentyuzettel? xmodmap vagy xkbd?

Itt mukodik minden, kiveve a kalapos o" es u"-t.
> Melyik lev.listara lehet meg menni ezzel a kerdessel?

Most eppen erre, noha (csak ugy mondom) szerencsere a Linuxos megoldasok
itt is mukodnek, mert az X nem OS fuggo (rendesen)

> (szo ami szo, de nekem mar a hocipom is tele van az osszes UNIX jellegu
> rendszernek a NEM-angol fontkezelesi baromsagaival. Velemenyem es
> tapasztalatom  szerint az ilyenek alaposan vissza tudjak fogni az adott
> rendszer (el)terjedeset)

Egyet ertek, bar megjegyzem hogy az emberek nem lennenek ennyire
elkenyezteteve, ha anno az MS nem dont ugy meg a win3.x korszakban, hogy
lesz magyar windows is. Alban pl most sincs. Akkor minden magyar supportnak
orulnenk. De tenyleg lehetne meg fejlodni, bar szerintem foleg a
konzolon... (talan mert azt hasznalom tobbet)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *