[FreeBSD] CD-re iras

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 11., V, 19:13:02 CET

Hali!

On Sun, Feb 11, 2001 at 06:56:31PM +0100, Janos FEHER wrote:
> Pl. ha cltr-o nyomsz, kiadsz egy parancsot, az lefut. ekkor megint visszavaltasz
> a panelekhez, majd ha megint visszavaltasz parancssoros modba, akkor mar nem latszik
> az elozo parancs outputja. Neha kajakra is fagy(?) azaz adja nekem a parancssort, az
> mc fut, de paneles modba visszavaltani nem lehet. Az eger meg ugye nem mukodik.
> Aztan, lehet hogy en vagyok a bena, de mivel atvaltottam latin2-re a karakterkeszletet,
> ezert eleg kretenul jelennek meg a border-ei.

Hat ebbol egyedul a karakterekhez tudok hozzaszolni (ebbol is lathatod,
milyen advanced mc user vagyok:-) szoval nalam eppen hogy latin1 fontokkal
es magyar bill. kiosztassal nezett ki kicsit furan. Most ellenben... a
tobbit meg nem probaltam, mert annyit nem mc-zek... azt ellenben tudom,
hogy w3m alatt mind az eger mukodik, mind pedig az ! utani
parancsvegrehajtas:-) (na most lebuktam, kideul, mit hasznalok a
legtobbet...) kulonben a kimenet hianya szerintem buffer gond lehet, de
valoszinuleg tenyleg linuxizmus. Az eger == gpm pedig biztosan az.

> Megdobnal maganban azzal a keymappal? Koszi!

Hanyas verziot hasznalsz? Mert ha nem tul regit, akkor (es ez ugy 3.4 ota
igaz legalabb) mar ott van... csak valaszd ki pl sysinstallbol, hogy hany
gombos magyar billentyuzeted van... ha windoz bill, akkor is 102 gombos. De
ettol meg nalam is az Esc a Meta... csak mondjuk en nem hasznalom
gyakran... de Zahynak volt valami hasonlo ahhoz amit te akarsz azt
hiszem... kerd meg szepen:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *