[FreeBSD] CD-re iras

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 11., V, 18:47:15 CET

Hali!

On Sun, Feb 11, 2001 at 06:43:06PM +0100, Janos FEHER wrote:
> Persze ez az mc nem a megszokott mc lesz, hiszen feature-jeinek tetemes resze
> nem mukodik FreeBSD alatt (meg merem azt a kijelentest kockaztatni, hogy linux-on kivul
> semmilyen mas OS alatt sem mukodnek), es igy hamar leszokik rola az ember.

pontosan mikre gondolsz? (Jo en se hasznalom sokat, szoval lehet, hogy nem
latom at, hogy mi hianyzik...) Nekem mindenm ment amit en akartam vele
csinalni, mind Linux, mind FreeBSD alatt... de persze az mc nem ftp kliens,
akkor se, ha a szerzok odairtak ilyen hulyeseget. Ftp-zni ftp kilenssel
kell.

> BTW. miert van az, hogy FreeBSD alatt a meta key az esc??? Esetleg van vkinek
> egy egeszseges keymap-je, ahol az alt a meta key, es esetleg altgr+bill-re a
> a magyar billetyuzetkiosztasnak megfelelo jel jon elo?
> bye,

Hat majd biztos jelentkezik olyan, akinek 101 gombos vagy english
billentyuzete van... nekem mondjuk a 102 gombos keymap idealis (kosz,
Zahy!) de masnak ettol meg nem kell, hogy az legyen:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *