[FreeBSD] udf fs

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Feb. 11., V, 15:25:06 CET

Hello,

> Közben viszont elgondolkodtam amit délután mondtál, és már nem tudom,
> hogy mount_null vagy mount_union volt az, ahol a jailben lévő chrootos
> ftpd szétfagyasztotta a gépet.  Lehet, hogy mount_union volt... a "jól
> műxöt" arra mondtam, hogy fut egy ilyesmi, ott viszont a chrootolt FTP
> abban a környezetben fut, aminek egy része van *máshol* felcsatolva,
> tehát...
Kozben en meg elolvastam a mount_union manlapjat is. Mintha ugyanaz lenne
a vege mint a mount_nullnak.
Kris Kennaway pedig azon a velemenyen van, hogyha a mount_null fagyott ez
is fagyni fog.

Dejo.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758