[FreeBSD] udf fs

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Feb. 10., Szo, 20:49:58 CET

Hello,

( > Attila Nagy)

> Igy jar aki nem olvas el minden manlapot :)))
>
> Hetfon kiprobalom, hogy doglik-e a jail+chroot-tol...

Közben viszont elgondolkodtam amit délután mondtál, és már nem tudom, hogy
mount_null vagy mount_union volt az, ahol a jailben lévő chrootos ftpd
szétfagyasztotta a gépet.  Lehet, hogy mount_union volt... a "jól műxöt"
arra mondtam, hogy fut egy ilyesmi, ott viszont a chrootolt FTP abban a
környezetben fut, aminek egy része van *máshol* felcsatolva, tehát...

--