Egy (kezdo) II. kerdese.

Qju qju at kiwwi.hu
2001. Feb. 9., P, 22:25:28 CET

Hello,

Cca 91% már lecsorgott a 4.2-install.iso -ból, és hajnalra már meg is írnám
( TOSHIBA DVD-ROM SD-R1002 )  , de bújkál bennem a kisördög.

Hogyan tudom meg, hogy hibátlan az .iso-file?

Van egy információm...
MD5 (4.2-install.iso) = 7eec8a2e4bc2211fccf18b5a6fd5b55e
de ezt telepített FreeBSD nélkül hogyan tudom megállapítani?

Vagy van valamilyen egyébb módszer amellyel le lehet ellenőrizni?
(Az jutott eszembe, hogy a WinImage V 5.00.5000 progival kipakolom (Extract) az összes filét egy könyvtárba
{ igen win alatt :) } és ,ha nem látszik szemetesnek akkor (persze még lehet hibás) megkisérlem a felírást)

--
Qju <qju at kiwwi.hu>
aki akar rajtam segíteni az ne tartsa vissza magát ;-)