[FreeBSD] .com kerdes

An-Dee an-dee at operamail.com
2001. Feb. 9., P, 22:09:26 CET

TA> Hello mindenki.

TA> Ez a kerdes abszolut nem bsd-s, megis itt teszem fel, mert itt vannak a
TA> legjobb fej emberek :-)-

TA> A problemam a kovetkezo. Egy ismerosom megkert, hogy nameservereljek be
TA> neki egy .com-os domain-t. Eddig en csak .hu-s domaineket regisztraltam,
TA> es azt tudom is hol lehet le-tesztelni (nic.hu).
TA> Azonban a .com-os domainekrol ezt nem tudom :( Hogyan lehet ezt
TA> tesztelni,
TA> hogy megfelel-e a kovetelmenyeknek.

TA> Mas.
TA> Szeretnek keresni valakit, akinek onallo nameserverelesre alkalmas
> [...]

Hello

  Regisztrálni  a  www.nic.com  on  lehet,  és lekérdezni is ott lehet
  (linux  és  beos  alatt whois, gondolom bsd alatt sincs másképp), de
  vannak  egyéb whois serverek mármint ami a .com .org .net és ujabban
  a .edu és még ki tudja melyik top-level domain-eket kezeli.
  NS  ugyben  meg  azt  tudom  javasolni, ha nem talász, akkor van egy
  ingyenes http://www.granitecanyon.com/ ezen a cimen.
  Sok sikert.

Köszi,
 An-Dee                            mailto:an-dee at operamail.com