[FreeBSD] udf fs

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 9., P, 19:49:46 CET

On Fri, Feb 09, 2001 at 07:39:51PM +0100, Attila Nagy wrote:
> Hello,
>
> [nullfs]
> 4.2-RELEASE es 4.2-STABLE. Felmountolok mount_null-lal egy reszt a
> konyvtarstrukturabol RO, inditok ra egy jailt es benne csinalok egy
> chrootot.
> Ettol mind a ket gep csonttafagyott...

*Nem* a mount_null a jo:-) (hanem az smbfs) Nalam egyebkent ez van a
man-ban rola:

THIS FILESYSTEM TYPE IS NOT YET FULLY SUPPORTED (READ: IT DOESN'T WORK)
     AND USING IT MAY, IN FACT, DESTROY DATA ON YOUR SYSTEM.  USE AT YOUR
OWN
     RISK.  BEWARE OF DOG.  SLIPPERY WHEN WET.

Na most ismerve a man irok stilusat, itt akkor tenyleg valami komoly gaz
lehet. Ezert meg sem probaltam hasznalni soha. Nekem nincsenek "eldobhato"
adataim vagy felesleges diskem, backup meg plane nincs.

BTW fejlesztest se latok benne, ami arra utal, hogy meg mindig igaz, hogy
egy maintainer kellene ennek a dolognak... ezert mondtam a NetBSD-t. Nem
viccnek szantam, hogy ebben IMHO jobbak.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *