[FreeBSD] FreeBsd

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 8., Cs, 16:48:16 CET

On Thu, Feb 08, 2001 at 01:18:30PM +0100, Attila.Princz at aalh.nl wrote:
> Udv Mindenkinek !!!

Neked is, vandor!

> Remelem jo ajton kopogtatok.

Attol fugg mit szeretnel.

> A Freebsd op. rendszert szeretném "közelebrõl" megismerni.

Aha. Akkor a leheto legjobb helyen. Foglalj helyet. Kave nincs, de chips
talan meg zorog a zacsiban...

> Igy elsõ nekifutásra a kérdéseim:
> Eme op rendszer feltudja váltani othoni használatra a Win-t.

Hat, nalam sikeresen felvaltotta. Mar vagy ket evvel ezelott. De persze
attol fugg mit szeretnel csinalni vele. Ha Internetezni, vagy programozni,
vagy hasonlo, akkor 100%-ig. Ha a legujabb jatekok erdekelnek, akkor sajnos
nem igazan...

> Semmi hálózat.

Hmmm, ez meg nem gond, legfeljebb kevesbe izgalmas:-)

> Amire kellene: Bt878 chipes TV Rádió kártya kezelése (Pixelview)

Ez menni fog alighanem. (bktr driverre keress majd ha majd ott tartasz.)

> ,Staroffice,

A legujabb is szepen mukodik.

> cdirás (Teac W54E),

Ez SCSI? Kulonben most mar majdnem mindegy... szerintem ez is menni fog.

> Lexmark 3200 nyomi nyuzása,

Ez ugye nem windows nyomtato? Akkor mennie kellene...

> néha 1 Mustek USB-s scanner.

Hat itt viszont nem tudom, erre nem igernek semmit. Driver mar van
(uscanner) de hogy mennyire mukodik...

> A fontossági sorrend is
> ez,
> + még mindenféle apró cseprõ dolgok, pl.: Mp3 k(c)odolas, dek(c)odolas,
> lejátszás

Igen, Igen, Igen, ebben a sorrendben:-)

> + mittudom én mi minden :-))

Szerintem ezt is megoldjuk majd. Jo kis csapat ez:-)

> Válaszotokat elõre is köszönöm.

Szivesen. Remelem, sok kellemes elmenyed lesz a FreeBSD-vel. Eloszor azt
javasolnam, hogy nezz korul a www.freebsd.org-on, kulonosen olvasd el a

http://www.freebsd.org/handbook/install.html es a
http://www.freebsd.org/handbook/install-hw.html oldalakat,

aztan csinald ugy, ahogy ott mondjak. A legkozelebbi magyar ftp tukor
ahonnan telepithetsz az ftp.hu.freebsd.org vagy az ftp.fsn.hu.

Ha majd nagyon tetszik, es CD-t is szeretnel, akkor pedig nezd meg ezt a
linket:

http://www.bsd.hu/cdiras.html

es ugy altalaban ne feledd el a www.bsd.hu-t, a magyar BSD portalt. Es
persze ezt a levlistat!

> 1 érdeklõdõ fiatalamber.

Udvozlunk a fedelzeten!

Udv:
Egy nagypofaju fiatalember.
* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *