[FreeBSD] Kicsit offtopic....

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 6., K, 23:31:33 CET

On Tue, Feb 06, 2001 at 11:01:08PM +0100, DaP wrote:

>  mar fennvan ~3 napja a http://razzia.hu/stuf/hack/ cimen....  1ebkent
> imho a franko poenja epp a jelenlegi "hacker kultuszt" teszi nevetsegesse,
> meg ha van is aki eltusolt osszeeskuvest vagy epp undito reklamot lat
> benne..

Hat aki ez utan meg mindig osszeeskuvest gyanit... razzia.hu rogton
atiranyit a razzia.index.hu-ra. Kicsit unalmas. Vagy epp nagyon. Komolyan,
ezert nem jut a magyar Net sehova, mert nalunk ez a kreativitas tetopontja.
Meg a S.B.Monster. Lemezjatszon forgo macska meg Z3nthe Ferenc. Meg Valodi
Valtozatossag. Meg a 60-as, 70-es ..... legnagyobb slagerei. Meg Boross
Lajos. Meg a Z+. Meg Heti Nyolcas. Nesztek, ezt egyetek. Ahogy regen volt a
reklamprospektusokban: "Europa rejtett kincse". Az.

Nagy dobas csak igy tovabb.<legyint es a .hu domaint tovabbra is csak
atutazoban latogatja> De sose feledjetek, a vilag ennel sokkal tobb es
erdekesebb. Na el is tuntem...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *