[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

BURJAN Gabor burjang at csoma.elte.hu
2001. Feb. 6., K, 13:30:04 CET

On Tue, Feb 06, Kulcsár Ferenc wrote:
> a helyzet sokkal lehangolobb. Az ajanlat a kovetkezo volt: kerj egy
> ibmcxx 30 napos probaverziot, majd forditsd le vele a gcc-t es lesz
> egy olcso es jo compilered :-] ...

Ja kerem ahol nincsen Campus license :))

> [...] Ha valami lassunak tunik, akkor javasolnak vagy meg egy node-ot,
> vagy egy vekony-vastag node cseret. Es ez igy megy a vegtelensegig.

Errefele (egyetem) mindig a hardver adott es abbol kell a leheto
legtobbet kihozni. Foleg az idosebb RISC-eken nagyon eszrevenni a
kulonbseget.

perllel kapcsolatban meg: en nem olvastam az Artistic license-et, de az
biztos, hogy eleg szabad: AIX 4.3.3 felett mar az oprendszer resze a
perl, igaz, meg kinosan ugyeltek ra, hogy /usr/opt/perl5 ala keruljon,
az usr tobbi reszeben csak symlink van ra. Az FHS meg nagy ivben... :)

--
buga