[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Feb. 6., K, 10:29:20 CET

Sziasztok,

Ezert

> ok, csak gonoszkodtam :))
> azert szerintem elegge kepmutatas ez az egesz
>
> "a mi rendszerunkon nincs gpl-es cucc"
> de azert az install utan mindenki feltesz egy csomo gpl-es progit,
> perl-t, gcc-t, stb

az igazsaghoz hozzatartozik, hogy a NetBSD-nek nem az a celja, hogy elmondja
magarol, hogy nezzetek rank, itt semmi sem GPL-es. Sokkal inkabb arra
fokuszalnak, hogy ha valaki akarja valamire hasznalni a NetBSD-t - pl.
router OS-nek, vagy mas egyeb ipari celra, netan play station OS-nek ;-))) -
akkor ezt megtehesse mindenfele licensz-mizeria nelkul. A C compilerekrol
csak annyit, hogy nem feltetlenul az OS szerves reszei. Az IBM sem tartja
annak, ezert arulja kulon es jo penzert a sajatjat az AIX-hez. A masik nagy
igazsak az, hogy a gcc-t tulszarnyalni - ismereteim szerint - manapság
lehetetlen, meg fizetos compilerek sem veszik fel vele a versenyt - VMS
felhasznalok lehet, hogy vitatkoznanak. Javitsatok, ha ez nem igy van. Ezert
teljesen kulon kategoria a gcc. Azt meg mar le sem merem irni, hogy az
oktato mit javasolt az AIX tanfolyamon C compiler ugyben....;-))).

Udv:    Feri

UNIX *is* user friendly. It is just a bit selective about his friends.