[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Feb. 6., K, 09:55:23 CET

> Es? A gcc minden alol kivetel. Ne feledd, hogy jo kis galibat okozna, ha pl
> egy program csak azert GPL ala kerulhetne, mert gcc-vel forditottad. Ezert

ok, csak gonoszkodtam :))
azert szerintem elegge kepmutatas ez az egesz

"a mi rendszerunkon nincs gpl-es cucc"
de azert az install utan mindenki feltesz egy csomo gpl-es progit,
perl-t, gcc-t, stb

es persze, hogy nem gondoltam, hogy sajat c forditot kellene irni,
oriasi butasag lenne!
egyebkent ha egy progit gcc-vel forditasz, attol a progi nem gpl-es, ez
kb olyan lenne, mintha egy weboldat apache-al szolgalsz ki, es ettol a
tartalma elvesztene a copyright-ot :)

btw a bsdi penzes es gcc-t ad emlekeim szerint !

Gabor