[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Feb. 5., H, 12:34:25 CET

On Mon, 5 Feb 2001, Attila Nagy wrote:
[...]
> Nalunk a halozat monitorozasat 386-os vegzi 16 mega rammal. Szerintem a
> memoria ami kritikus, a proci itt pld tokeletesen eleg. FreeBSD 4.2-stable
> van rajta...

Nincs keznel meg 8 mega ram (nem is vagyok benne biztos, hogy bele tudok
tenni az alaplapba ennyit).
Viszont ha mar vonalban vagy: az OpenBSD-s image-ek kozul mindketto
kell, ha perl-t is akarok rakni a gepre?

				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."