[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Feb. 5., H, 11:03:24 CET

On Mon, 5 Feb 2001, Adam Szilveszter wrote:
[...]
> OK, a lemezzel nem tudom mi van/lehet nezd meg a dmesget amikor bootolsz a
> floppykkal (scrollback mukodik) hogy egyaltalan latja-e a
> kontrollert/lemezt es ha nem miert nem:-) (eroforras konfliktus stb)

Hogy kell visszafele scrollozni? En csak a Shift-PgUp-ot probaltam
(linux reflex :-), de nem ment.

> Viszont sajnos a RAM hatareset... a 8 mega az abszolut minimum ami a
> 4.2-hoz kell... a FreeBSD sokat dagadt.:-( A sysinstallhoz talan mar 16 is
> kellene. Probald meg esetleg tobb RAM-al... tudom, hogy nem mindig opcio...
> de lehet, hogy ez okozza a kernel elszallast.

Egy regebbi mar megy vele? Nem letszukseglet a legfrissebb, de olyan
valtozat kene, ami tud NAT-ot, meg felismeri a PCI-os NE2000
kompatibilis halokartyat.

> (a NetBSD meg ehhez kepest egesz szereny, kerdezd csak Suveg kollegat:-)

Lehet, hogy jo lesz az is. Tessek valami BSD-t javasolni, ami muxik kis
gepen :-)
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."