[FreeBSD] Freebsd vs. Initio scsi controller

Géczi Szabolcs csirki at mail.tiszanet.hu
2001. Dec. 27., Cs, 19:29:07 CET

On Tue, 2001-12-25 at 23:43, Teuton wrote:
> Probald meg azt hogy megnezed az initio webhelyet, ha ott nincs fbsd driver,
> akkor a freebsd honlapjarol kiindulva probald meg felkutatni a drivert.

Re,

megkerestem elvileg van is a 4.xhez bsd-s kernel modul.
tekintve hogy nincsen meg mukodo bsd-m ez a megoldas kisse elvi sikon
mozog.
nagyon naiv keres lenne, ha vki (onkent jelentkezot) megkernek, hogy
gyartson nekem olyan kernelel bootolo floppyt ami behuzna a scsi
controllert es utana telepithetem a tobbit ?
a module forrasat oda tudom adni :)

--
Géczi Szabolcs
GPG public key: http://www.goodwill.hu/~szabszi/szabszi.asc