[FreeBSD] jdk file -ok

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Dec. 17., H, 09:06:19 CET

On Sat, 15 Dec 2001 10:49:06 +0100 (MET)
Fazekas Mihaly <michael at goliat.eik.bme.hu> wrote:

Szia!

> Eljutottam arra a pontra amikor (sajnos) fel kell tennem a java -t.
Mar miert sajnos? Na mindegy...

> A jdk, illetve a jdk1.2.2b -t meg sikerult levakarnom, de az
> 1.3.akarmi -t
> mar nem engedi letolteni a sun.
> tehat a /usr/ports/java/jdk13*, /usr/ports/java/linux-jdk13,
> /usr/ports/java/linux-jdk14 konyvtarak alatt ami van.
Nem igazan ertem, plane azok utan, hogy az 1.2.2-t engedte leszedni.
Gondolom a Sun Download Centerben regisztralva vagy, hiszen anelkul az
1.2.2 sem ment volna.

> Hiaba megyek egy web bongeszovel el a sun -hoz, de ott meg azt mondja,
> hogy "menjek a fenebe", az ip cimem alapjan beleesek abba a majom
> export-korlatozas -ba.
Emlekszem, hogy volt ilyesmi meg evekkel ezelott, de aztan valahogy
megoldottak es tobbe nem volt vele gond.

> Megvan valakinek letoltve?
Marmint a nativ 1.3-as epitesehez szukseges dolgok? Meg. Mondd, hogy
hova tegyem.
Linux 1.4 nincs.
Egyebkent a nativ 1.3-as portolasa eroteljesen folyik. Vannak vele
gondok, iparszeru (production env) hasznalatra meg nem ajanljak, arra az
1.2.2 viszont (+ egy JIT) jo.

> Tudom, hogy nem feltetlenul illik ilyet kerni egy nyilvanos listan, de
> sun menjen a bus.......ba!
Csigaver ;)

Zsolt