[FreeBSD] uj kernel problema

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Dec. 11., K, 16:43:46 CET

egeszen hasonlom van, bar en nem irtam le minden sorat, csak amit
ertelmesebbnek lattam
nalam -szinten sajat kernellel- egy rejtetten hibas RAM modul okozta
nem hiszem, hogy a kernelnek sok koze lehet hozza, csak azert, mert sajat
:-///

Fatal trap 12: page fault while in kernel mode
mp_lock: = 01000002; cpuid = 1; lapic.id = 01000000
fault code = supervisor write, page not present
current process = 370 (sshd)
interrupt mask = <- SMP: XXX
trap number = 12
panic: page fault
boot() called on cpu#1

--------------------- mailto: bacsek at bartexinfo.hu ---------------------
--------------- http://www.bartexinfo.hu ---ICQ: 56279897---------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -