[FreeBSD] kill

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Aug. 17., P, 18:00:20 CEST

Hello,

On Fri, Aug 17, 2001 at 04:09:10PM +0200, Levente Simon wrote:

> Van valakinek otlete arra, hogy miert kuldenek a shell-ek (csh, ksh) beepitett
> kill-jei HUP szignal utan egy CONT-ot is?

Felkeltetted az érdeklődésem ezért próbáltam utánajárni egy picit.  A
forrásban nem sok mindent találtam (komment, vagy ilyesmi), ezért
megkérdeztem a #freebsd arcokat is, ők is csak annyit tudtak mondani, hogy
nézzem meg a forrást, hátha van valami komment.  Annyi halvány infó van,
hogy azért csinálja, mert a job control nélküli rendszereken szükség lehet
rá.  Hogy pontosan mi a baj és hogy, azt nem tudom...

De számít?