udv mindenki!+kerdes

Manncy manncy at freemail.hu
2001. Aug. 15., Sze, 03:45:27 CEST

Udvozlok mindenkit!!!

Uj lista tag vagyok. 4.3R-em van a kando ftp
szrvererol(1cd).
Kerdeseim lennenek:

GUS Classicomat beakartam uzemelni kernelt leforgattam
lejatszottam egesz forgato konyvet hangot viszont nem
hallat probaltam pcm (valami midi hiba jott a make utan)
es snd-vel(lefordult) de semmi, ezek utan gondoltam
alaplapi PNP-s cmi8330 asom talan muxik ezt persze mar
csak sima pcm-el forgattam be de minde ok csak epp hang
nincs. Erdekes modon viszont itt van mixerem (de minek?)
Jelenleg is ez uzemelne ha mukodne, igy hirtelen csak
errol tudom bekopizn az sndstat fajlat amiben szinten
semmi hiba uzi. Nem tudom mi lehet a hiba? irq dma
portcimek szabadok!