[FreeBSD] Re: jail-HOWTO

Szabados Jozsef Szabados.Jozsef at innet.hu
2001. Aug. 14., K, 11:22:25 CEST

On Tue, Aug 14, 2001 at 11:10:33AM +0200, Antal Rutz wrote:
> Hali!

Szia

Azok a sorok Mico szelemi tulajdonat kepezik. ;-) En mysql-t nem tettem meg
bele, de az altavistan kerestem ra a jail-re, meg +free +jail, meg +jail +howto
szavakra. Na ez ad egy erdekes eredmenyt. A sima jailre altalaban amerikai
allami fegyintezetek weblapjai, a jail howtora az, hogy innen hogy lehet
megszokni, a freebsd jail-re meg a jail forrasa jott fel. Minimalis hasznalhato
infoval. Egy link volt, valami levlista archivumra, de ott is inkabb kerdeztek
mintsem valaszoltak volna erdemben. A kerdes az a postgresql betevese a jail-be
volt.

Ennyire hatarterulet ez a jailes tema?

Ha sikerulne ne habozz megosztani a infot ;-) Koszi

udv
Szabados Jozsef