[FreeBSD] root particio csere 2

Aries aries at bsd.hu
2001. Aug. 13., H, 13:34:38 CEST

Hell!

On Mon, Aug 13, 2001 at 07:56:53AM +0000, Gabor Zahemszky wrote:

> Nem vagyok benne biztos, de van valami olyan halvany emlekem, hogy az
> elsodleges szuperblokk es a tobbi kozti szinkronizacio nem tortenik meg
> fsck-nal. Azaz mivel Nalad ez a problema, ezt ugye nem javitja. Ha a feltevesem
> all, akkor a tunefs -A esetleg segithet - de lehet, hogy egy teljes mentes
> elotte nem artana.

Azota mar ujraraktam, a mentes megtortent egy vfat-ra, amit szinten elrontott
(biztos, hogy a FreeBSD ganyolta el, u.is a win2k-t szepen helybenhagyta ugy,
hogy az mar be sem bootolt, a mentes pedig azutan keszult, hogy lefutott a
Norton Disk doki, ami kb. a vfat fajljainak felet vissza tudta allitani, es
kesobb a FreeBSD-s mentes is serult... az incidens ota csak RELEASE-t hasznalok ip-s
problema fix-el, STABLE rulez)

bye,
--
    _    _