[FreeBSD] jvm for FBSD

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Aug. 3., P, 14:43:19 CEST

hali

nekem ugy remlik, hogy bsdi-re volt, es a bsdi azt igerte anno, hogy
kihozza freebsd-re is. ezt akkor igerte, amikor a walnut creek-et megvette.
kb 3 havonta megneztem a bsdi-nel, soha nem volt semmi
pedig nem hiszem, hogy a bsdi-s cuccot sokaig tartott volna portolni

most meg mar bsdi sincs

mire lesz jdk1.2 port, addigra mar az 1.3 is elavul, es mindenki az 1.4-re
fog izgulni, mert abban lesznek az izgalmas feature-ok, 64 bit, stb
tobb java-s listat olvasok, es ugy nez ki, hogy meg a linux-os jdk is
gyenge, eles kornyezetben solaris vagy nt :(

Gabor