[FreeBSD] mutt + qmail maildir-rel

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Ápr. 27., P, 23:59:26 CEST

> volt egy ilyen problema, hogy a userek barhonnan kuldhessenek leveleket.

Persze, de ez csak akkor lehet problema, ha te magad vagy az ISP....

> Egyebkent a nagy szivas nekem ebbol adodott, valahogy sikerult egy
> open-relayt csinalnom
Ezt mar en is osszehoztam egyszer :-)))

>Rengeteg open-relay van, foleg sendmail-esek.
Ezt azert nem ertem. Hiszen csak akit engedelyezel, az tud relayezni, valami
relay-hosts, vagy hasonlo.........

> Egyebkent az inter7.com -on rengeteg nagyon jo qmail-es progi van.

Koszi, szet fogok nezni.........

> hasznalni a qmailadmin-t, (ami egy web-es vpopmail beallito progi),

Epp csak ratalaltam a qmailadminra, telepites kozben nem talalt egy progit,
meg nem jutottam el oda, hogy forrasbol foltegyem, amit keres..........
Ez webes feluletu, ugye, nem kell hozza X felulet ?

> Meg valami, az sqwebmail nagyon jol hasznalhato! Nalam megvan a magyar
> forditas is, ha kell elkuldom. (lasd freemail.hu, mert ok is ezt
> hasznaljak)
A forditast megkoszonnem.
Erdekes, en azt gondoltam, qmailezik a freemail.
Mit tud az sqwebmail ?
Komplett, mint a sendmail, vag a qmail ?

----- mailto: bacsek at bartexinfo.hu --- http://www.bartexinfo.hu -------
--------- Tel: 06-30/287-4905 -------------- ICQ: 56279897 ----------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -