[FreeBSD] mutt + qmail maildir-rel

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Ápr. 27., P, 22:53:28 CEST

> Nallam is ez a paros van, de szivok vele rendesen, ugyhogy lesz is par
> kerdesem.
> Egyebkent a vpopmail szepen felment, egy nap alatt sikerult belonom,
> foleg a
> pop3 nem ment. Ha van valami kerdes, segitek. Meg majd kerdezek is...

Listara elkuldtem par oraja, hogy mi a hibauzenet, most itthonrol nehez
volna, mert modemen keresztul kene belepni.

Ha megnezed, mit irtam, jut eszedbe rola valami ?

Lenyeg, hogy portsbol nem akart felmenni, a make configolasa kozben hianyolt
vmi fvhivast.
Forrasbol telepites utan pedig ugy viselkedett, mint aki tele van
buggal...........

----- mailto: bacsek at bartexinfo.hu --- http://www.bartexinfo.hu -------
--------- Tel: 06-30/287-4905 -------------- ICQ: 56279897 ----------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -