OpenBSD ...

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 24., K, 18:25:06 CEST

Sziasztok,

tegnap felraktam otthon egy OpenBSD-t.  Miutan FreeBSD-vel ugysem mennek a
hangkartyaim, beraktam egy jobb fajtat, hadd szoljon jol legalabb
Windows-zal.  Az OpenBSD kernel kapasbol felismerte, a 20 bites DAC-ot is
rajta, meg a fejhallgato modot.  Meg a 3D-t.  Meg a mindent.  Valami
fennseges gyonyoruseg volt a cat /bsd >/dev/sound-ot hallgatni spatial
3D-ben (mas kerdes, mit szolt hozza az AKG 501-es fejhallgato).  Azota
nyustoltem mar egy keveset, es nem birtam kiakasztani.  A mixerctl
kapasbol ismerte a kartya biszbaszait (3d, mely/magas stb allitgatasok) es
mukodott is.  Es mintha gyorsabban is menne a gepemen az open mint a Free
de ezt meg tesztelnem kell.  Szoval Cameron bekaphatja a newpcm-mel egyutt
(persze ez csak olyan hangulati duma).  Nem, jol fejleszt o is, csak az o
elve a "sok szalon sokmindent aztan majd csak egyszer osszeernek valahol".

Udv

Mico