[FreeBSD] samba nyomtatas torlese

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 24., K, 10:04:46 CEST

Hello!

On Tue, Apr 24, 2001 at 09:59:35AM +0200, roland.hende at styl.hu wrote:

> a dolog lenyege a kovetkezo:
> adott egy linuxos server samba 2.0.7 -tel. 2 parhuzamos portjan csucsulnek
> nyomtatok. a nyomtatas mukodik, csak az a baj, hogy a vindozos kliensekrol nem
> tudjak torolni a jobokat, ha vmi problema van. lehetseges kliensoldalrol
> torolni? akar vmilyen w* segedprogram is erdekelne.
>
> ha lehet maganba is valaszoljatok. koszonom.

Lehetseges.  Sajnos most nincs modomban pontos URL-t kuldeni de en ezt
sikeresen megoldottam faxolasnal es nyomtatasnal is.  (Faxolashoz a
Hylafax oldalan volt valami link.)  Az smb.conf-nak van egy ilyen opcioja,
ahol egy altalad irt scriptet adsz meg, amit kitorli a queue-bol.  Illetve
listazza, es akkor a windows kliens normalisan, a "Nyomtatok" ikonra
kattintva majd a samba nyomtatot kivalasztva latja a queue-t.

Udv

Mico