[FreeBSD] 4.3-RELEASE

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 21., Szo, 18:40:02 CEST

On Sat, Apr 21, 2001 at 06:33:07PM +0200, Miklos Niedermayer wrote:

> Sziasztok,
>
> nem tudom mennyire tudtok rola, ugy tunik, az ftp.freebsd.org hianya nem
> gatolta meg Jordant abban, hogy elkeszitse a 4.3-RELEASE-t, a CVS-bol
> checkoutolhato.  Sot, mar azota is voltak valtozasok, en mar 4.3-STABLE-t
> futtatok.

Ja. Mas kerdes, hogy igy elegge nehez letolteni:-)

De a RELEASE bejelentes is megvan mar nekem, bar az -announce levlistan nem
lattam. De azt betudom annak, hogy ma amugy is tobb izben ledurrant a vonal
Amerika fele.

De majd most megprobalok valami malackodni a -RELEASE-vel, aztan hatha.

BTW szerintem nem a szerverrel van a baj, hanem a halokapcsolataval. Mas
kerdes, hogy ez is epp eleg.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *