[FreeBSD] Sparc ?

Gabor Zahemszky ZGabor at CoDe.hu
2001. Ápr. 19., Cs, 09:16:49 CEST

Szia!

> Ezt nem tart sokból átírni a forrásban, illetve egy dmesg output+némi
> infó+pciconfig -l output után már bent is lesz a következő commitnél.

???.  Szoval en se arra gondoltam, hogy nehez lenne atirni (bar a _nem_ PCI-s
kartyanal nem tudom minek a pciconfig :-), hanem hogy mikorra lesz benne a
kernelben.

> -STABLE-n már egy jó ideje nem, várd meg a 4.3-RELEASE-t.  Én használok több
> gépen friss -STABLE-t de sajnos hangkártyás gépen pont nem, mindenesetre azt
> beszélik, sokat normálisodott 4.2-R óta.

Ezt kicsit reszletesebben.  Szoval a -STABLE-fele GENERIC tartalmazza vegre
azt a felelmetesen bonyolult nehany sort, hogy device pcm es tarsai?  (En
amugy mar nagyon varom a 4.3-at, foleg mivel tegnapelott a Solaris8 telepites
legyalulta az osszes oprendszeremet, igy a telepitessel mar meg akarom varni
az ujat.

> <off>
> 1)  szerencséd volt

Hat az lehet, de az is igaz, hogy ez a ket ketyere nem tegnapi darab, es
akkor meg mukodtek a kartyak.  De ha nem, akkor az kiderult az elso
pillanatban.

> Ha ez vigasztal nekem is van itthon jó néhány kártyám, amivel nem bírok mit
> kezdeni, Windowst kell bootolni, már eleve a szoftverek miatt is.  (De ha
> valaki csinálna Buzz-t, VST-t BSD-re... hmm!  Illetve az kevés, hogy BSD-re,
> mert OS X minden bizonnyal van, az már BSD-nek nevezhető, de nem FreeBSD )

Mivel en a midizessel kizarolag a hallgatas szintjen foglalkoztam, nem
tudom ezek mire jok.  De egy kerdes: a rosegarden nevu csoda totalisan
alkalmatlan?  En meg a voxware -driverrel jatszottam vele, de csak odaig,
hogy el tudjam inditani (mondjuk akkor meg az se volt konnyu).  Es mit
mondanak a Linux-audio oldalak?

ZGabor at CoDe dot HU

--
#!/bin/ksh
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!' ;IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ ';set $Z ;for i { [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;[[ $i = ??? ]]&&j=$i&&i=${i%?};typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};[[ "$j" = ??? ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};IFS=' 0123456789 ';set $Z;X=;for i { [[ $i = , ]]&&i=2;[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;X="$X $i";typeset +l i;};print "$X"