ufs slice-ok mountolasa pingvin alol

Janos FEHER aries at bsd.hu
2001. Ápr. 18., Sze, 11:02:36 CEST

Hell!

Az uj Linux kernelekben van dev filesystem jol, es amikor bogarasztam a /dev/ide/...
konyvtarakban, akkor az egyik drive-on gyanusan sok particio volt. Pl. az adott
drive-on van 12 particio meg az egyiken 5 slice, es igy ../part13, part14... stb
mar mountolhato is '-t ufs -o ufstype=44bsd' parameterekkel.

Csak gondoltam hatha vkit erint rajtam kivul :)
Tenyleg FreeBSD-be terveznek vmi devfs felet? Szerintem nagy otlet.
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|