[FreeBSD] magyar billentyuk

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 16., H, 20:23:30 CEST

On Mon, Apr 16, 2001 at 07:59:44PM +0200, Trenyik Zsolt wrote:

> sziasztok, az a kerdesem lenne, hogy az rc.confba beleirtam, hogy magyar
> legyen a billentyu, a login promptnal az is. De a login mintha elrontana,
> picoban, programokban tudom oket hasznalni, de a konzolon a magyar
> billentyuzetbol pont a magyar betuk hianyoznak (a tobbin egeszen a
> harmadik funkcioig jo minden). Ezzel mit lehet kezdeni?
> koszi trezsi

Ha jol sejtem nem allitottal be latin2-es fontot?

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *