[FreeBSD] xMach

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 13., P, 17:09:23 CEST

On Fri, Apr 13, 2001 at 05:05:55PM +0200, Aries wrote:
> Hell!
>
> Ez az xMach miben akar tobb lenni a Mach-nal? Az sem teljesen vilagos szamomra, hogy miert
> szedtek ki a real-time supportot (holott a Mach-ban van)...
> bye,

Az, hogy miben jobb, elottem se vilagos. Hogy miben mas? Hat az se.. talan
annak a kivetelevel, hogy a tobbit mar (nekem ugy tunik) evek ota nem
fejlesztik... ugy 95-96 korulrol vannak az utolso eletjelek...

De gondolom ami nincs meg lehet... egyelore nekem is ugy tunt, hogy a fo
cel a GPL-telenites volt.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *