[FreeBSD] Sparc ?

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Ápr. 13., P, 08:06:14 CEST

Meg egy pici adalek a temahoz: az altalam felugyelt Enterprise jovo
heten
unnepli 1 eves ujrabootolas nelkuli mukodeset:
bash-2.01$ uptime
  7:41am  up 360 day(s),  1:14,  1 user,  load average: 0.06, 0.05, 0.05

Ez arra vall, hogy sokkal rosszabb nem lehet mas rendszereknel.
Az elmult 1 evben jopar telepites is tortent.
Talan azert is vedtem annyira, mert 93-94-ben foleg Solarison keresztul
ismerkedtem a UNIX vilaggal. (A tobbi a Coherent es a Linux SLS volt
0.9-es kernellel majd Slackware). Ezek a Sunok azota is megvannak es
mukodnek,
csak mar nem en foglalkozom veluk.
Azota jonehany Solaris verzioval es peldannyal
talalkoztam, bosszanto hibakkal is, ezzel egyutt engem meggyozott.
Par eve, amikor Solaris hianyban szenvedtem. meg a PC-s valtozatot
is feltettem a gepemre, azon nezegettem egy SeOS nevu bizonsagi
szoftvert es a Firewall-1 akkori verziojat.
A legutobbi hibat elmeselem: 2 hete tortent, egy felsofoku tanintezmeny
kapott egy uj Sunt Solaris 8-cal. Bekapcsolas utan kovetelte a halozati,

nev, idozona adatokat. Ezeket magadtam, majd azt mondta, hogy
rosszat adtam meg, es nem engedett ki. Legalabb 10-szer probalkoztam,
de nem tagitott a velemenyetol. Megnezte a megadott adatokat egy
masik szakember is, illetve a Sunt elado ceg szakembere is, ok
sem talaltak hibat. Vegul meg kellett szakitani eroszakkal a folyamatot
es manualisan a file-okba beirni az adatokat. Ez egy kisse sziven utott,

viszont azota stabilan mukodik.

SzeFe