[FreeBSD] Sparc ?

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Ápr. 12., Cs, 13:25:40 CEST

Hello,

> Alitolag a NetBSD is megy Sparc64-esen.
Persze hogy megy. Ki allitotta ennek ellenkezojet? :)

Az viszont kifejezetten hatranyos, hogy a negy db procibol csak egyet
hasznal.

> mondjuk kepzelj el egy ftp.fsn.hu -t it nalam ro-ba (komolyan), a
Akkor abba nem kell sok proci :)

> ja itt alt meg a tudomany.
Pedig megoldhato vele, pld devfs-sel.
Bar nekem ilyen problemam (sajnos) sohasem volt...

> Ugylatszik megis Solaris-t fog maradni ...
Legalabb azt is megtanuljatok, tobbet ertek majd a munkaeropiacon :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758