[FreeBSD] Sparc ?

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Ápr. 12., Cs, 13:16:32 CEST

Otto Kreiter wrote:

> mondjuk kepzelj el egy ftp.fsn.hu -t it nalam ro-ba (komolyan), a keresek
> nagyok rea, de sajnos keves az ember ugyhogy nem tudunk oda tenni valakit
> akki csak ezzel foglalkozon, vagy solaris-t tanuljon.
> Ezzert gondoltam hogy egy BSD-t amit viszont hamarab feltudunk tenni jobb
> volna, mivel van egy freebsd-nk ammivel nagyon meg vagyok elegedve, es
> epen csak anyit kel rea nezni mikor megjelenik valami bug.
> Szoval a tudassal van problem hannem az ido, mert az penzbe kerul
> barmilyen open-source progid is van.

Szerzodtetni is lehet egy embert, aki nem foallasu, viszont ert a Solarishoz,
a rendszer tavolrol is kezelheto.
Havi osszegre kell szerzodni, nem oraberben fizetni. Igy olcsobb, mint
a foallasu, viszont sok ceg irtozik ettol a megoldastol. Ezzel szemben
vannak cegek, amik mar felismertek ennek az elonyeit.

SzeFe