[FreeBSD] Sparc ?

Otto Kreiter Otto.Kreiter at Cluj.RoEdu.Net
2001. Ápr. 12., Cs, 13:16:19 CEST

Hm .... ez epen nezopont kerdese  .... mit is jelent az hogy
egy jo unix-os .....
En oszinten meg nem latam egyet se akor mert mindet aki tobb *unix-ot
tudot az egyiket se tudta jol, s ismerek eleg sok igazi UNIX-ost
En amondo vagyok hogy tudjal egyet (barmi is az), de azt qrva jol, mert
akor nincs problema. (ha epen nem a hard tesz keresztbe neked ;) )
//flame lezarva

> Nem agyba kell vinni... Korabban ertekeztem e listan arrol, hogy
> egy igazi UNIX-os mindig nyitott a (szamara) uj UNIX es -jellegu
> OS-re.

> Nem lehet, hogy a tul sok lesz a processz es nem a terhelesbe hal bele, hanem
> nem tud ujabb processzeket inditani? Lasd:
> /etc/system
> man -s 4 system, itt keresd a set maxusers kifejezest.

Koszi ezt kiprobalom

> Hat, nem akarok ellentmondani...

> Mitol lenne?

> Az apache-nal mi volt a rossz?

web-feluletrol uzemeltetunk egy ftp (feleseget) ssl-vel meg satobbi ...
eleg nagy alomanyokal .... ha sokan huznak akor .... meghal egy az egybe
... semmi a logg-okbol ... s mi a kenyelmetleneb .. hogy kihuzom a
halokabelt NEM inditom ujra az apache-t es egy ido utan szepen
viszadughatom .. s megyen tovabb .... nem a haloval van baj mert ha
kiszedek mindenkit a switch-bol es csak en probalok miutan meghal ralepni
akor is kipurcan ....

> [...]
> uzemeltetek, koztuk 1 db Enterprise 450-t (igaz, csak 1 procival).
> Sok dolgot erdemes lecserelni benne (sendmail, stb.), de ezutan
> eleg megbizhatoan mukodik. Vannak olyan kenyelmetlen dolgok
> benne, amik a kereskedelmi jellegebol adodnak, de ezek tobbnyire
> athidalhatok (pl. nincs C fordito, de tehetsz ra gcc-t, stb.). Az interneten
> a nem PC szerverek kozott tudomasom szerint Sun a leggyakoribb,
> meghozza Solaris-szal. Meg kellene ismerkedni a Solaris-szal kozelebbrol,
> aztan lehet velemenyt mondani. Nezd meg ezt is:

Enyire epen nem vagyunk kezdok ... ismerjuk az alapokat eleg jol
a solaris nal de .... csak alapok(mert ezek alapok) ... s nincs epen ido
igazi unix-osa valni ...

Koszi a tanacsokat ugylatszik marad a solaris, s meg kinlodunk egy kicsit.

Otto

--

When all else fails, eat!!!