Sparc ?

Otto Kreiter Otto.Kreiter at Cluj.RoEdu.Net
2001. Ápr. 12., Cs, 10:35:28 CEST

Sziasztok

Adot egy Sun Ultra Enterprise 450 -s 4 proci, 2GRam, 300GHdd, 20 Scsi disk
Jelenleg Solaris mukodik rajta, s egyaltalan nem vagyok megelegedve vele.

Gondoltam oprendszer csere, meg az elejen probalgatuk Linux-al, hat meg
roszabul ment mint a Solaris.
Most gondoltam atterunk BSD-re.
A kerdesem az lenne, melyik BSD-t erdemes felteni, marmint nem nagyon
lehet probalgatni, mert elsobol kellesz menyen:(.
BSD alat mukodik valami volume manager, hogy tudjam kihasznalni a
disk-eket?(Linux-nal itt akadtunk meg a legtobbet mig sikerult meggyozuk
hogy 20 Hdd van benne)

Menyire van tamogatva a tobb proci ?
Olvasgatam a BSD-k web lapjain, hat egyaltalan nem gyoztek meg, de ha
valakinek mar talalkozot ilyenekel vagy csinalt nagyon orulnek ha irna s
meggyozne :).

Elore is koszi.
Udv,
Otto