[FreeBSD] NAMED elhalás

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 10., K, 12:30:13 CEST

On Tue, Apr 10, 2001 at 12:00:19PM +0200, Gábor Sebestyén wrote:
> Hali!
>
> Vóna itt nekem egy 4.2 STABLE-m, ami mint intranet szerver, teljesen
> tökéletes megy (hozsánna!). Ellenben, megtörve néha az idilli csendet
> (se DrWatson, se más) a named néha-néha core dumpot hagyva elhal. Hol
> ritkán (hónapokig semmi), hol aztán egy nap kétszer is. Ennyi róla a log:
>
> Apr  5 20:14:51 core0 /kernel: pid 183 (named), uid 0: exited on signal
> 10 (core dumped)
>
> Ötlet? Tipp? Köszi!

Ahol a named verzioja es a FreeBSD utolso frissitese tortent mikor?

Ha nem 8.2.3-REL a named-ed verzioja, frissites nagyon ajanlott.
(Biztonsagi okbol is)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *