Re: [FreeBSD] RE: [FreeBSD] KERNEL fordítási málor (fwd)

X József emberarc at freemail.hu
2001. Ápr. 9., H, 13:57:54 CEST

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu írta:

> szia,
>
> gyanithatoan nem a megfelelo forrast akarod leforditani...
> ez ugy rogvest az elso nehany uzenetbol derul ki szamomra.

Na most itt melyik forrásra gondolsz?

> de milyen rendszeren fut a Unix-od?
>

> az pedig, hogy a "make" utan a dolog hibat jelez, azert
> van, mert maga a kernel meg nem fordult le, igy nincs is
mit
> "installalni", azaz a "/kernel" helyebe tenni.

OK ezt megértettem.

> ha PC-d van, es azon fut a dolog, akkor talan
a /sys/i386/conf
> konyvtarban kellene kernel forditast kezdemenyezned,
akkor talan sikerul
> valami pozitiv eredmenyt elerned.

Ott próbáltam. Pozitív eredmény nem jött össze. Az a
kérdés, hogy midőn ez a fordítás nem jött össze, fogtam a
jelenlegi kernel forrását és egy az egyben ua. a kernelt
próbáltam lefordítani. Akkor is ezt a hibát dobta vissza.