[FreeBSD] Apache, nobody

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 4., Sze, 15:13:03 CEST

Hali!

On Wed, Apr 04, 2001 at 02:41:18PM +0200, Aries wrote:

> Nekem csak annyi kellene, hogy letoltsem. Leforditani otthon fogom :] Csak
> a fene akarja sasolni a Makefile-okban a depedency-ket :]

Akkor szukseges lesz a fetch(1) program is, hacsak at nem irod wget-re:-)
Ami persze egy lehetoseg.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *