[FreeBSD] slashdot->FreeBSD igaz/kamu?

Suveg Gabor gsuveg at sgmobil2000.hu
2001. Ápr. 4., Sze, 14:39:27 CEST

Gabor Zahemszky irta 2001, Apr 03-n 01:00PM (GMT+0000)-kor
 "Re: [FreeBSD] slashdot->FreeBSD igaz/kamu?" temaban:

> legutolso service pack-re.  Szoval, hogy egy valamihez/valakihez elkotelezett
> ceg _min_ uzemeltet egy site-ot, az nem mindig az elkotelezettsegen mulik.
> Amugy ha nem csalodom, vagy a www.openbsd.org, vagy a www.netbsd.org - volt? -
a netbsd.org - netbsd-n fut.
ez biztos.
az opent nem tudom (de ugy tudom solarison fut).

bocs' az elozo levelrert, de megyfagyott a level kuldese kozben a gep.

--
Gabor Suveg <gsuveg at sgmobil2000.hu>
 PGP public key: http://www.sgmobil2000.hu/gsuveg.pgp