[FreeBSD] FreeBSD 4.2 rosszul ismeri fel az ATA66/ATA100-at?

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 3., K, 19:49:12 CEST

Hi!

On Tue, Apr 03, 2001 at 06:37:49PM +0200, Adam Szilveszter wrote:

> azokbol a gagyi controllerekbol ill. drive-okbol amik tevesen ugy
> valaszolnak, hogy tamogatjak a magasabb sebesseget es aztan nem eleg, hogy
> nem, hanem meg latvanyos hibakat is produkalnak. Mindenki emlekszik meg a
> 4.0 kornyeken a "Help! Nem tudom installalni a FreeBSD-t!" meg a "Nem
> bootol a rendszer!" levelekre, amik megoldasa, mar ha ez az, hogy a lemezt
> vissza kellett venni PIO modba. Mert meg a DMA modokat is gagyin jelentette
> vissza.

Pont ezt akartam mondani! (izé, írni)  Soren barátunk igyekezett ezt rendesen
összelőni a 4.0-ban megjelenő új ad driverhez, de szerintem itt a listán is
sokan emlékeznek, mennyit szidtuk szegény drivert emiatt.  Ahogy elnézem néha
a leveleit, ő is elég csúnyákat gondolhat a gyártókról :)  Most már kezdem
kapisgálni, hogy ezek a szutykos vasak a rosszak, mert a héten már két
ilyennel futottam össze...

Szeretem a SCSI-t. :)

Üdv

Mico