[FreeBSD] slashdot->FreeBSD igaz/kamu?

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 2., H, 19:24:17 CEST

Hello,

On Mon, Apr 02, 2001 at 04:45:09PM +0200, Adam Szilveszter wrote:

> tegnap nem volt jo otletem eppen, meg amugy is vasarnap volt. De azt pl
> figyeltetek volna, amikor tavaly a sok gugye rohant jelentkezni az
> "ingyenes hajoutra" amit hirdettem az egyetemi HOK KB neveben... hiaba,
> egyesek nem tudnak olvasni. Azert arra az ingyenes hajoutra en is elmennek,
> amelyiken resztvesz B. Clinton, V. Putyin es meg a rokker Zsolti is...
> kulonosen az utobbi. Hihetetlen.
>
> Tkp az emberi agy ellen lehet a legjobb
> exploitokat kitalalni,

<offtopic>
Láttátok volna az arcát Bécsben annak a fickónak, aki engem vitt ide-oda az
Audijával.  Deutsche beszélni autó, most tankolj, meg GPS, most jobbra, most
balra, stb.  A GPS szerint egy helyen jobbra kellett fordulni egy kis utcába,
a kis utca végén pedig az úticélunk.  Sajnos az utca elején túrták az utat.
De a kis utcába nem lehet lefordulni, mert túrják a végén, ez már 200m-re
látszott.  Nem így a GPS-felhasználó!  Ő nem látta.  Majdnem nekiment a
tábláknak, aztán elkezdte a dolgokat (légkalapács kompresszora, stb)
kerülgetni, keresvén, hogy hol is lehet befordulni, mert a GPS ugye azt
mondja.  Aztán nagy duzzogva visszasorolt a forgalomba, de ment vagy 20-szal,
és hevesen nézegetett jobbra, mert még mindig nem hitte el.  Most mi lesz.
Elmentünk 2 másik utca mellett, amiken (szerintem) meg lehetett volna
közelíteni, aztán a GPS visszairányt mondott.  Ez a hülye vissza is fordult.
A GPS odakalauzolta a feltúrt utcához, ő meg ...  találjátok ki.  Ennyit az
emberi agyról.
</offtopic>