[FreeBSD] kde + 4.3-RC gondok

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 2., H, 19:32:19 CEST

Hello!

On Mon, Apr 02, 2001 at 03:21:42PM +0200, sajt wrote:

> leszedtem az src-t, es ports-ot cvsup-al az ftp.de.freebsd.org szerverrol.
> Ezekutan make valtottam a vilagot (make word), es meglepve tapasztaltam,
> hogy a /stand/sysinstall options-ban 4.3-RC a release nevem (ezt egyebkent
> honnan veszi?).

Release Candidate.  Most éppen nem -STABLE a RELENG_4 ág neve, hanem -RC.
Volt -BETA is.  Nemsokára kijön a 4.3-RELEASE, aztán 4.3-STABLE lesz.
Tudod, kódfagyasztás, Jordan engedélye nélkül semmi sem commitelhető  (na jó,
most húzott el 4 napra).

> Azt vettem eszre, hogy a ports-ban bizonyos helyeken a README.html-ek
> rossz helyre mutatnak, illetve bizonyos csomagoknal (pld php) mas a verzio-
> szam, de ez meg csak a kisebbik baj lenne.

A README.html nagyon átmeneti...
Mellesleg ez a package set, ami most az -RC CD-n van, úgy hallottam, elég
hirtelen készült...

> Ha sysinstallal akarok felrakni valamit, akkor a
> Can't CD to `4.3-RC' distribution
> hibauzenetet kapom. Tobb szerverrel is probaltam, de mindig ez jon vissza.

Nem igazán hordoznak -RC csomagokat a tükrök (bár léteznek).  Írd át a
Sysinstall Options pontjában a verziódat 4.2-RELEASE-re, illetve, ha a tükröd
hordozza, akkor valami 4.2-<dátum>-STABLE-re.

> Ezekutan, megprobaltam feltenni a kde-t port-bol, de a
> libtool: link: cannot find the library `/usr/local/lib/libjpeg.la'
> Hibauzenet jon elo. Ezt hogyan lehetne orvosolni?

Hmm, valaki elcseszte a libtoolos dolgokat?  Más bajok is vannak -> vársz,
cvsup, aztán újra próbálod.  Most ez van. :(

Üdv,

Mico