szabadegyetem (volt: Re: [FreeBSD] talalka)

Janos FEHER aries at naplopok.hu
2001. Ápr. 2., H, 14:22:05 CEST

Hell!

On Mon, Apr 02, 2001 at 12:41:49PM +0200, Sickboy wrote:

> Szerintem ez egy hatalmas tevedes.
> Ha meg VMS konferencia lenne, akkor csak VMS-en lehetne prezentalni
> a szlajdsokat, mert VMS konferencia ??

Ez attol fugg. Ha azt akarnak bizonygatni, hogy a VMS egy altalanos OS,
mindent meg lehet vele csinalni, akkor igenis abban kell. BTW. szerintem
semmi keresnivaloja egy info cegnel olyan managernek, aki animalt gif-et
sem tud lejaccani. Mert pl. GiMP-ben szep osszeganyolt animalo idebecsuszo-
-ilyeneffekt-olyancsicsa prezentaciokat lehet keszitani.
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|