[FreeBSD] Nagy baj van...

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 1., V, 20:48:42 CEST

Hello!

On Sun, Apr 01, 2001 at 03:10:57PM +0200, sajt wrote:

> Na, de elinditom ezt a gpart-ot, ezt irja ki:
> ----
> Begin scan...
> Possible partition(DOS FAT), size(4996mb), offset(0mb)
> Possible partition(*BSD disklabel), size(5114mb), offset(4996mb)
> ----
>
> Aztan megall. Elvileg utanuk kellene lennie egy openbsd particionak. Na, most
> en ezt a ket particiot szeretnem vissza tenni az MBR-be. Mit kell csinalni?
>
> Nem akarok probalkozni, mert ez egy eleg veszelyes dolognak latszik.

Az OpenBSD particiot szerintem azert nem talalod, mert nincs is, vele cseszted
el a tobbit...

Hogy mit kell csinalni, nem tudom, sose hasznaltam, talan valami opcio.  Csak
nemreg olvastam egy lelkes levelet valamelyik listan, hogy megmentette ez a
progi az eletet, onnan ragadt meg.  Azt mondjak, ha ezt megtalalta, es a
megabyte/offset adatok jonak tunnek, akkor nyugodtan ra lehet engedni.

Udv,

Mico